"Айчи Авто Мобилс Монголиа" ХХК MainSign UpLogin Wednesday
2024/05/15
5:08 AM
Welcome Guest | RSS
Автомашины захиалга, худалдаа. Та хүссэн авто машинаа хамгийн хямд үнээр захиалан авах боломжтой. Та бүхнийг урьж байна.

Ангилал
Манай машинууд [0]
Манай худалдаалж буй машинууд
Авто мэдээ [14]
Авто ертөнцийн эргэн тойронд
Авто мэдлэг [27]
Таны мэдлэг
Зөвлөгөө [36]
Танд хэрэгтэй зөвлөмж
Авто лавлах [6]
Автотой холбоотой лавлах
Авто машин үйлдвэрлэгчид [14]
Түүх
автомашины үнэ [1]
Захиалах боломжит үнэ
zahialgiin vne [0]
Яг одоо манай сайтад:

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Login form



 
Шинийн 17
Харагчин могой өдөр
  
Main » Зөвлөгөө
Духны ремин 
Духны ремин нь тахир голын эргэлтийн хүчийг нударган гол руу дамжуулдаг дамжуулагч ремин юм. Автомашины 100000 км явалт тутамд духны реминыг сольж байй үйлдвэрлэгчээс тогтоосон заалт байдаг. Бартаа ихтэй болон өгсүүр замаар их явдаг автомашины хувьд замын нөхцөл байдлаас хамаарч 80.000аас 90.000 км ын явалт тутамд сольж байх шаардлагатай. Зарим автомашины духны ремин нь гинжин мөн араан дамжуургатай байдаг. 
Хэрэв духны реминыг заасан хугацаанд солиогүй тохиолдолд танд дараах бэрхшээлүүдийг үүсгэнэ. 
1. Духны ремин сунах 
Элэгдэлтийн байдлаас болж духны ремин хагарч язран сунадаг. Ингэснээрээ тахир голын эргэлт нударган голын "эргэлтийн ээлж"тэй зөрж хөдөлгүүрийн хүч багасч, шатахуун зарцуулалт нэмэгддэг. 
2. Дух "мөргөх"
Элэгдэж муудсан духны ремин сунаж, язран улмаар  тасардаг. Ингэж тасрахад тахир голын эргэж байхад нударган голын эргэлт зогссоноор оруулах болон гаргах сувгийн хавхлагуудыг поршин цохиж гэмтээх, поршин хагарах зэрэг хөдөлгүүрийн чухал эд ангиудад ноцтой гэмтэл учруулдаг. 

Category: Зөвлөгөө | Views: 1249 | Added by: uugi | Date: 2013/01/22 | Comments (0)

Автомашины шингэн гоожиж алдагдах

Шингэн гоожиж алдагдах:

Шингэн гоожиж алдагдаж байгааг автомашины доор дуссан толбо болон аль нэг шингэний төвшин байнга дундарч байгаагаар тогтооно. Хэрэв та хөдөлгүүрийн тосоо байнга нэмэхэд хүрч байгаа бол тос их хэмжээгээр цилиндрт орж шатаж байгаатай холбоотой байж болно. Ноцтой гэмтэл гарсан гэдгийг яаж тодорхойлох вэ? Ямар эвдрэлтэй ямар хугацаагаар эвлэрч болох вэ?

 Авцуулах холбоо ("конс")-ны шингэн: Авцуулах холбооны ажлын, төв цилиндрийн резин жийрэг болон шингэний системийн холбоосууд муудсан үед шингэн алдагддаг. Гоожилт бага бол хөдөлгөөнөө үргэлжлүүлж болно. Гэвч энэ нь хэтэрвэл авцуулах холбоог ажиллахгүй болгоно. Шингэн гоожиж байгаа холбоосуудыг чангалж гоожилтыг зогсоож болно. Харин авцуулах холбооны цилиндрүүдийн резин жийрэг муудсан бол зайлшгүй шинээр солих шаардлагатай.

 Бензин болон дизелийнтүлш: Бензин нь онцгой үнэртэй тул түүний гоожиж байгаа газрыг хялбархан тогтоох боломжтой. Зуны улиралд түлшний савыг тултал дүүргэсэн, мөн автомашиныг халуун наранд удаан хугацаагаар орхисон үед халалтаас тэлсэн бензин савнаасаа хальж гоожиж болно. Дизелийн түлш нь нефтийн мэдэгдэхүйц үнэртэй тунгалаг, тослог шингэн юм. Түлшний саваа тултал дүүргэвэл бензиний нэг адил халуунд тэлсэнээсээ болж хальж гоожих шинж чанартай. Аль нэг газраар шатахуун алдагдаж байвал хөдөлгүүрээ унтрааж, яаралтай арга хэмжээ ав. Хэрэв түлш дамжуулах аль нэг хоолойны холболтоор шатахуун алдагдаж байвал тэрхүү холбоосыг чангалах хэрэгтэй. Харин өөр газраар шатахуун алдагдаж байвал түүнийг бие дааж арилгах гэж бүү оролдоорой.

Хөргөлтийн шингэн: Хөргөлтийн шингэн нь ихэвчлэн будагч бодистой ойролцоо хурц үнэртэй байдаг бөгөөд халсан үедээ эвгүй исгэлэн ч юм шиг үнэртэй болно, Ашиглалтын үед хөргөлтийн шингэн булингартай цайвар өнгөтэй болох ба гоожсон хэсгийг тойрч талсжсан цагаан тунадас үүсдэг, Хөргөлтийн шингэн гол төлөв радиатор болон шингэний системийн холбоосуудаар алдагдана. Хэрэв дулаацуулах системийн аль нэг газраар хөргөлтийн шингэн алдагдаж байвал дулаацуулгыг залгасан үед үнэртдэг. Гоожилт бага байвал автомашиныг үргэлжлүүлэн жолоодож болно. Харин гоожилт ихэсвэл хөдөлгүүр хэт халах аюултай. Заримдаа шланкны хомутыг чангалаад ч гоожилт зогсохгүй байх тохиолдол байдаг. Хэрэв шингэн дамжуулах хоолой гэмтсэн бол тэр хэсгийг тусгаарлах лентээр ороож түр зуур тогтоож болно. Радиатор болон дулаацуулгаас хөргөлтийн шингэн алдагдаж байвал тусгай нягтруулагч чигжээсээр бөглөх нэг арга байдаг. Гэвч энэ аргыг буруу ашиглавал хөргөлтийн болон дулаацуулгын радиаторын үндсэн суваг бөглөрч,болохыг анхаараарай.

Өтгөн тос:  Өтгөн тос нь гол төлөв хар юм уу, саарал өнгөтэй байдаг. Хэрэв өтгөн тос кардан гол, жолооны нугасан холбооны сальникаар алдагдаж байгаа бол уг эд анги дээр цацагдсан тосны мөр мэдэгддэг. Энэ үед автомашиныг үргэлжлүүлэн жолоодож болно. Гэвч өтгөн тос нь ихэвчлэн холхивч, жийрэг гэмтсэн үед гоождог тул гэмтсэн газраар шавар шавхай орвол жолооны механизм, кардан голын нугас эвдэрч илүү зардал гарахад хүрнэ. Зарим нэг гоожилтыг өөрөө аргалан зогсоож болох боловч авто үйлчилгээний газарт хандах нь илүү зохимжтой.

Амортизаторын шингэн: Амортизатороос шингэн алдагдвал түүний гарны гадна талд тоосоор хучигдсан тосон бүрхүүл тогтдог, Гоожилт бага байвал автомашиныг үргэлжлүүлэн жолоодож болно. Гэхдээ зорчих тав тух алдагдаж, автомашины тогтворжилт муудах тул болгоомжтой байгаарай. Бүх амортизаторыг солих боломжгүй бол ядахдаа нэг тэнхлэгг байгаа хоёр амортизаторыг зэрэг сольсон нь дээр.

Жолооны хүчлүүрийн шингэн: Жолооны хүчлүүрийн шингэн нь автомат хурдны хайрцагны шингэнтэй адил өнгөгүй, тунгалаг юм уу эсвэл улаавтар хүрэн өнгөтэй байдаг. Зөв ялгахын тулд жолооны хүчлүүрийн саванд байгаа шингэнтэй харьцуулж үз. Энэ шингэн нь хоолойнууд нийлэх уулзвар болон шингэнт хүчлүүрийн насосоор, эсвэл жолооны механизмаас алдагддаг. Гоожилт бага байвал автомашиныг үргэлжлүүлэн жолоодож болно. Гэхдээ шингэний төвшинг тогтмол шалгаж явах хэрэгтэй. Шлангуудын холбоосоор шингэн алдагдаж байвал холболтыг чангал. Харин шингэний насос болон жолооны механизмаар алдагдаж байвал авто үйлчилгээний газарт хандаарай.

Шил угаагуурын шингэн: Шил угаагуурын шингэн нь угаалгын бодис шиг үнэртэй юм уу, эсвэл спирт, аммиакийн хурц үнэртэй байдаг. Шингэн ихэвчлэн гуурсан хоолойнуудын уулзвараар юм уу, шингэний саван дахь насосны нягтруулагчаар гоождог. Гоожилтыг зогсооход амархан боловч гуурсан хоолой болон шингэний саванд хүрэхийн тулд нэлээд ажиллагаа шаардагдана.

Автомат хурдны хайрцагны шингэн: Автомат хурдны хайрцагны шингэнийг маш сайн хянах хэрэгтэй. Энэ шингэн ихэвчлэн улаавтар хүрэн өнгөтэй байх юм уу, эсвэл өнгөгүй тунгалаг байдаг. Дуссан шингэнийг төвшин хэмжих щупэн дээрх шингэнтэй харьцуулаж үз. Гоожилт хурдны хайрцагны гэрэн дээр юм уу, хөргөх радиатортой холбогддог шлангууд дээр гарч болно. Автомат хурдны хайрцгийн шингэнийг хөргөх радиатор нь хөдөлгүүрийн радиатортой хамт байх юм уу, эсвэл хурдны хайрцаган дээр байрлана. Хэрэв гоожилт бага бол автомашиныг үргэлжлүүлэн жолоодож болно, Гэвч үе үе зогсож шингэний төвшинг шалгаарай. Хэрэв аль нэг холбоосоор алдагдаж байвал тэдгээрийг чангалаад үз. Харин өөр газраар шингэн алдагдаж байгаа бол авто үйлчилгээний хандах хэрэгтэй.

Хүч дамжуулах ангийн тос: Энэ тос нь бараан шар юм уу, эсвэл улаавтар ягаан өнгөтэй байдаг бөгөөд хуучирсан тохиолдолд харлаж өнгө нь хувирдаг. Хүч дамжуулах ангийн тос нь хөдөлгүүрийн тосноос илүү өтгөн байдаг бөгөөд халсан үедээ сармис шиг онцгой үнэртэй болдог. Гоожилт бага байвал автомашиныг үргэлжлүүлэн жолоодож болно. Гэвч тосны төвшин хэтэрхий багасвал ноцтой гэмтэл үүсгэх аюултай. Хүч дамжуулах ангийн тос ихэвчлэн жийрэг, сальникны битүүмж алдагдсанаас гоождог. Гоожилтыг зогсоохдоо агрегатыг задлах шаардлага гардаг тул авто үйлчилгээний газарт хандаарай.

Category: Зөвлөгөө | Views: 1480 | Added by: uugi | Date: 2013/01/18 | Comments (0)

Машинаараа хэрхэн Дрифт хийх вэ

Хамгийн гол шалгуур үзүүлэлт аз, авхаалж самбаа сорьсон энэ үйлдлийг хийхийн тулд жолоочийн өндөр мэдрэмж шаардлагатай. Унасан төмөр хүлэг чинь хажуугаараа гулгаж байх үед хөдөлгүүрийн эргэлт, машины динамик, жолоодлогын хуваарилалт хамгаас чухал бөгөөд энэ зөвхөн жолоочийн гайхалтай ур чадвар мэдрэмжээс шалтгаална.


 Ямар  техникийн үзүүлэлт шаардлагатай байх вэ?

Хойноо хөтлөгчтэй байх

Урд хөтлөгчтэй машинаар мөс/цасан дээр кардан татаж эргэдэгийг бол дрифт гэж тооцох хэцүү л дээ үүнийг хөндлөн гулсалт л гэх байх.  Эргэлт хийх үед хаз өгөхөд урд хөтлөгч чинь харинч хөндлөн савж байгаа машины бөгсийг засаад тэгшилж өгөөд байдаг иймээс эргэлтийн радиус хэт ихтэй байдаг болохоор дрифт тохиромж муутай.

4 дугуй хөтлөгчтэй машинаар дрифт хийнэ гэдэг мөн л хүндрэлтэй асуудал. 4WD бол эргэлт хийж байх үед  хааз өгөх юм бол дифференциал нь машиныг энгийн эргэлт хийхээр хуваарилж өгөөд байдаг. 4WD full time –тай машиныг бол урд карданыг авч хаяад төв дифференциалыг түгжих юм бол дан хойд дугуйгаар хөтлөгдөх боломжтой болно. Ийм машин нь төв дифференциал түгжигчгүй бол туслах кропыг солиж хойноо хөтлөгчтэй болгохоос өөр аргагүй.

Харин хойноо хөтлөгчтэй машин эргэлт хийж байх үед хааз өгөхөд хойд тэнхлэгийг хөндлөн чиглэлийн дагуу байнгын тогтоож байх боломжтой. Энэ үед жолооч машинаа болон замаа сайн мэдрээд хааз болон рулийн хуваарилалтыг тохируулаад өгчихөд л болох нь тэр.

Кроп.

Жолооч хөдөлгүүрийн эргэлт, хүчээ шаардлагатай үед хүссэн хэмжээгээрээ авч байхын тулд механик кроптой байвал зүгээр байдаг. Жишээ нь зогсож байхдаа шууд эргэлт хийхдээ моторын эргэлтийг 4000RPM-д барьж байгаад 2 араанд хийж консыг огцом авч дугуйг хий эргүүлэх гэх мэт.

Дугуй

Рулийн хуваарилалтад дэмжлэг болох бас нэгэн зүйл бол мэдээж дугуй бөгөөд урд талдаа зөөлөн дугуй, хойд талдаа хатуу дугуй тавьснаар  дрифтлэх үеийн жолоодлогын функцийг сайжруулж өгдөг. Хэрэв хойд дугуйны зууралт нь өндөр байвал машинд урагшаа зүтгэх хүч өгдөг бөгөөд шарвалт хийлээ гэхэд машиныг хөндлөн гулсах байрлалд удаан барьж чадахгүй машин чигээрээ яваад өгнө.

Амортизатор.

Хатуу спорт аморизатор нь мөн машины хүндийн төвийн шилжилтийг харьцангуй хязгаарлаж өгдөг.

Хөдөлгүүр

Хөдөлгүүр бол мэдээж хөдлөх ангийн амин зүрх нь. Дрифт хийхэд хүчирхэг хөдөлгүүртэй байх хэрэгтэй бөгөөд хүчин чадлыг нь нэмэгдүүлэн тоноглосон байвал зохино жишээ нь хөргөлтийн системийг сайжруулах, intercooler, hood vent,турбо болон BOV, спорт яндан, инжекторнударган гол,клапан зэргийг upgrade хийж хүчин чадлыг нэмэгдүүлдэг. Моторын өндөр эргэлтээр дугуйг маш өндөр хурдаар газар дээр хий эргүүлэх нь дугуйг урагш биш хөндлөн гулгах үндэс болно.

LSD дифференциалтай байх.

Машиныг эргэлт хийж байх үед эргэлтийн радиусын дотор талын дугуй гадна талд байгаа дугуйнаас арай бага хурдтай, бага явалт хийдэг. Ингэснээр машиныг тохиромжтойгоор бага зайд эргэлт хийх боломж олгож байдаг. 1, 1.5, 2 way LSD гэх гурван өөр ажиллагааны зарчимтай дифференциалууд байдаг бөгөөд  way LSDдифференциалыг дрифтинг хийхэд хамгийн тохиромжтой нь юм. Энэ дифференциал нь нэг тэнхлэгийн баруун зүүн дугуйны эргэлт ямарч тохиолдолд ижил байхаар хийгдсэн байдаг ба нэг ёсондоо дифференциал нь байнгын түгжээтэй гэсэн үг юм. Ийм дифференциалтай машин богино радиуст огцом эргэлт хийхийг оролдвол шууд хөндөлдөж эргэдэг бөгөөд удаан аажимаар эргэлт хийвэл аль нэг талын дугуй чирэгддэг нь жолоочинд ч маш их мэдрэгдэнэ.

Хүүхдийн тоглоомон машинаар жишээ аваад үзье. Нэг тэнхлэгийн хоёр дугуй нь хоорондоо шууд холбоотой тоглоомон машинаар өөрөөр нь хүчлэхгүйгээр богинохон эргэлт хийх гээд үзэхэд мэдэгдэнэ.

Мөн машины чинь хүндийн жин нь аль болох 50/50%-р урд хойд тэнхлэгт хуваарилагдсан байвал динамик сайтай зүгээр байдаг.

Дрифт хийх техник

Конс, хөдөлгүүрийн эргэлтээр тохируулж  дрифтлэх. Хөдөлгүүрийн эргэлтийг хангалттай хэмжээнд хүртэл өсгөж байгаад шаардлагатай араандаа хийгээд консоо огцом авснаар хөндөлдүүлж болно. Мөн эргэлтийн үед консыг гишгээд арааг шатлал буруулаад огцом консыг буцааж авах гэх мэт.

Тормосоор дрифтлэх.

Кардан татаж эргэх бол хамгийн түгээмэл хувилбар юм.

Мөн эргэлтийн үед тормос гишгэснээр машины өөрийн хүндийн жин урд хэсэгт төвлөрч хойд хэсэг хөнгөрснөөр зууралт багасаж дрифтлэх.

Моторын эргэлтийн хүчээр дрифтлэх, энэ нь моторын маш их хүчин чадал шаардах бөгөөд  эргэлтийн үед моторын эргэлтийг өндөрсгөж дугуйг хий эргүүлэн төвөөс зугатаах хүчээр машин хөндөлдөнө. 

Мөн чигээрээ хүрдтай явж байгаад эргэх үед консоо аваад араатай нь орхивол энэ үед машины хүндийн төв урд хэсэгруу шилжиж хойд дугуйны зууралт багасаж өөрийнх нь төвөөс зугатах хүчний үйлчлэлээр шидүүлж дрифтлэх гэх мэт маш олон төрлөөр дрифтлэдэг.

Дахин хэлэхэд хамгийн чухал зүйл бол аюулгүй байдал бөгөөд зөв газраа дрифтлэх нь чухал. Анхлан оролдож байгаа үед бол машинаа хянаж мэдэрч сурахын тулд задгай хангалттай талбайд дрифлэх хэрэгтэй. 

Category: Зөвлөгөө | Views: 1032 | Added by: uugi | Date: 2013/01/18 | Comments (0)

Салхины шил арчигч
Цахилгаан хөдөлгүүрийн эргэлтийг араат механизмаар дамжуулан баруун зүүн тийш хөдөлгөөнд хувиргаж автомашины салхины шилийг арчина. 


Шил арчигч ажиллахгүй байвал

Бороо цастай агаарын таагүй нөхцөлд шил арчигч ажиллахгүй байх нь үзэгдэх орчныг хязгаарлаж жолоо барихад хүндрэлтэй болдог. Хэрэв таньд ийм үе тохиолдвол та копутаа сөхөн шил арчигч шингэний нөөц саванд шингэн байгаа эсэхийг, шингэн дамжуулах хоолойнууд тасарсан болон бөглөрсөн эсэхийг, гал хамгаалагч шатсан зэргийг сайтар нягталж үзэн шалгаарай. 

Шил арчигч шингэн сайн шүршихгүй байвал

Шил арчигч шингэн сайн шүршихгүй байх нь мэдээж хэрэг хүндрэлтэй зүйл. Таны автомашины шил арчигч шингэний шүршигчийн чиглэл өөрчлөгдөн сарниж дээшээ гүйцэт сайн шүршихгүй байгаа тохиолдолд та ердийн зүүг ашиглан шүршигчийн жижиг нүх рүү оруулж зөөлөн холхиулах хөдөлгөөнөөр шүршигчийн чиглэлийг өөрчилж болдог байна. 
Шил арчигчийн шингэн шүршигчийн жижиг нүх нь дотор талдаа шингэн шүрших чиглэлийг барих холхивчтой байдаг байна. 

Category: Зөвлөгөө | Views: 2589 | Added by: uugi | Date: 2013/01/17 | Comments (0)

Хамгаалалтын бүс

Хамгаалалтын бүс нь бага таталтанд тодорхой хэмжээгээр барьдаг боловч маш хүчтэй мөргөлтөнд бүсний хуйлаасны доторх баллонтой тэсрэх бодис тэсэрч цоожлогддог байна. 
Хамгаалалтын бүс нь 1 секундыг 50 хуваасны нэгтэй тэнцэх хугацаанд тэсэрч цоожлогддог. 
Category: Зөвлөгөө | Views: 1064 | Added by: uugi | Date: 2013/01/17 | Comments (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Хайх
 

Валютын ханш Хаан банк


Хуанли
«  May 2024  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив
Нэмэлт линкүүд
  • Үнэгүй вэб сайт хийх
  • Online Desktop
  • Үнэгүй онлайн тоглоомууд
  • Видео заавар
  • All HTML Tags
  • Browser Kits


  • Copyright MyCorp © 2024