Хэрхэн Дрифт хийх вэ - 18 January 2013 - Айчи Авто Мобилс Монголиа
"Айчи Авто Мобилс Монголиа" ХХК MainSign UpLogin Monday
2016/12/05
3:21 AM
Welcome Guest | RSS
Автомашины захиалга, худалдаа. Та хүссэн авто машинаа хамгийн хямд үнээр захиалан авах боломжтой. Та бүхнийг урьж байна.

Ангилал
Манай машинууд [0]
Манай худалдаалж буй машинууд
Авто мэдээ [14]
Авто ертөнцийн эргэн тойронд
Авто мэдлэг [27]
Таны мэдлэг
Зөвлөгөө [36]
Танд хэрэгтэй зөвлөмж
Авто лавлах [6]
Автотой холбоотой лавлах
Авто машин үйлдвэрлэгчид [14]
Түүх
автомашины үнэ [1]
Захиалах боломжит үнэ
zahialgiin vne [0]
Яг одоо манай сайтад:

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Login form



 
Шинийн 17
Харагчин могой өдөр
  
Main » 2013 » January » 18 » Хэрхэн Дрифт хийх вэ
2:01 PM
Хэрхэн Дрифт хийх вэ

Машинаараа хэрхэн Дрифт хийх вэ

Хамгийн гол шалгуур үзүүлэлт аз, авхаалж самбаа сорьсон энэ үйлдлийг хийхийн тулд жолоочийн өндөр мэдрэмж шаардлагатай. Унасан төмөр хүлэг чинь хажуугаараа гулгаж байх үед хөдөлгүүрийн эргэлт, машины динамик, жолоодлогын хуваарилалт хамгаас чухал бөгөөд энэ зөвхөн жолоочийн гайхалтай ур чадвар мэдрэмжээс шалтгаална.


 Ямар  техникийн үзүүлэлт шаардлагатай байх вэ?

Хойноо хөтлөгчтэй байх

Урд хөтлөгчтэй машинаар мөс/цасан дээр кардан татаж эргэдэгийг бол дрифт гэж тооцох хэцүү л дээ үүнийг хөндлөн гулсалт л гэх байх.  Эргэлт хийх үед хаз өгөхөд урд хөтлөгч чинь харинч хөндлөн савж байгаа машины бөгсийг засаад тэгшилж өгөөд байдаг иймээс эргэлтийн радиус хэт ихтэй байдаг болохоор дрифт тохиромж муутай.

4 дугуй хөтлөгчтэй машинаар дрифт хийнэ гэдэг мөн л хүндрэлтэй асуудал. 4WD бол эргэлт хийж байх үед  хааз өгөх юм бол дифференциал нь машиныг энгийн эргэлт хийхээр хуваарилж өгөөд байдаг. 4WD full time –тай машиныг бол урд карданыг авч хаяад төв дифференциалыг түгжих юм бол дан хойд дугуйгаар хөтлөгдөх боломжтой болно. Ийм машин нь төв дифференциал түгжигчгүй бол туслах кропыг солиж хойноо хөтлөгчтэй болгохоос өөр аргагүй.

Харин хойноо хөтлөгчтэй машин эргэлт хийж байх үед хааз өгөхөд хойд тэнхлэгийг хөндлөн чиглэлийн дагуу байнгын тогтоож байх боломжтой. Энэ үед жолооч машинаа болон замаа сайн мэдрээд хааз болон рулийн хуваарилалтыг тохируулаад өгчихөд л болох нь тэр.

Кроп.

Жолооч хөдөлгүүрийн эргэлт, хүчээ шаардлагатай үед хүссэн хэмжээгээрээ авч байхын тулд механик кроптой байвал зүгээр байдаг. Жишээ нь зогсож байхдаа шууд эргэлт хийхдээ моторын эргэлтийг 4000RPM-д барьж байгаад 2 араанд хийж консыг огцом авч дугуйг хий эргүүлэх гэх мэт.

Дугуй

Рулийн хуваарилалтад дэмжлэг болох бас нэгэн зүйл бол мэдээж дугуй бөгөөд урд талдаа зөөлөн дугуй, хойд талдаа хатуу дугуй тавьснаар  дрифтлэх үеийн жолоодлогын функцийг сайжруулж өгдөг. Хэрэв хойд дугуйны зууралт нь өндөр байвал машинд урагшаа зүтгэх хүч өгдөг бөгөөд шарвалт хийлээ гэхэд машиныг хөндлөн гулсах байрлалд удаан барьж чадахгүй машин чигээрээ яваад өгнө.

Амортизатор.

Хатуу спорт аморизатор нь мөн машины хүндийн төвийн шилжилтийг харьцангуй хязгаарлаж өгдөг.

Хөдөлгүүр

Хөдөлгүүр бол мэдээж хөдлөх ангийн амин зүрх нь. Дрифт хийхэд хүчирхэг хөдөлгүүртэй байх хэрэгтэй бөгөөд хүчин чадлыг нь нэмэгдүүлэн тоноглосон байвал зохино жишээ нь хөргөлтийн системийг сайжруулах, intercooler, hood vent,турбо болон BOV, спорт яндан, инжекторнударган гол,клапан зэргийг upgrade хийж хүчин чадлыг нэмэгдүүлдэг. Моторын өндөр эргэлтээр дугуйг маш өндөр хурдаар газар дээр хий эргүүлэх нь дугуйг урагш биш хөндлөн гулгах үндэс болно.

LSD дифференциалтай байх.

Машиныг эргэлт хийж байх үед эргэлтийн радиусын дотор талын дугуй гадна талд байгаа дугуйнаас арай бага хурдтай, бага явалт хийдэг. Ингэснээр машиныг тохиромжтойгоор бага зайд эргэлт хийх боломж олгож байдаг. 1, 1.5, 2 way LSD гэх гурван өөр ажиллагааны зарчимтай дифференциалууд байдаг бөгөөд  way LSDдифференциалыг дрифтинг хийхэд хамгийн тохиромжтой нь юм. Энэ дифференциал нь нэг тэнхлэгийн баруун зүүн дугуйны эргэлт ямарч тохиолдолд ижил байхаар хийгдсэн байдаг ба нэг ёсондоо дифференциал нь байнгын түгжээтэй гэсэн үг юм. Ийм дифференциалтай машин богино радиуст огцом эргэлт хийхийг оролдвол шууд хөндөлдөж эргэдэг бөгөөд удаан аажимаар эргэлт хийвэл аль нэг талын дугуй чирэгддэг нь жолоочинд ч маш их мэдрэгдэнэ.

Хүүхдийн тоглоомон машинаар жишээ аваад үзье. Нэг тэнхлэгийн хоёр дугуй нь хоорондоо шууд холбоотой тоглоомон машинаар өөрөөр нь хүчлэхгүйгээр богинохон эргэлт хийх гээд үзэхэд мэдэгдэнэ.

Мөн машины чинь хүндийн жин нь аль болох 50/50%-р урд хойд тэнхлэгт хуваарилагдсан байвал динамик сайтай зүгээр байдаг.

Дрифт хийх техник

Конс, хөдөлгүүрийн эргэлтээр тохируулж  дрифтлэх. Хөдөлгүүрийн эргэлтийг хангалттай хэмжээнд хүртэл өсгөж байгаад шаардлагатай араандаа хийгээд консоо огцом авснаар хөндөлдүүлж болно. Мөн эргэлтийн үед консыг гишгээд арааг шатлал буруулаад огцом консыг буцааж авах гэх мэт.

Тормосоор дрифтлэх.

Кардан татаж эргэх бол хамгийн түгээмэл хувилбар юм.

Мөн эргэлтийн үед тормос гишгэснээр машины өөрийн хүндийн жин урд хэсэгт төвлөрч хойд хэсэг хөнгөрснөөр зууралт багасаж дрифтлэх.

Моторын эргэлтийн хүчээр дрифтлэх, энэ нь моторын маш их хүчин чадал шаардах бөгөөд  эргэлтийн үед моторын эргэлтийг өндөрсгөж дугуйг хий эргүүлэн төвөөс зугатаах хүчээр машин хөндөлдөнө. 

Мөн чигээрээ хүрдтай явж байгаад эргэх үед консоо аваад араатай нь орхивол энэ үед машины хүндийн төв урд хэсэгруу шилжиж хойд дугуйны зууралт багасаж өөрийнх нь төвөөс зугатах хүчний үйлчлэлээр шидүүлж дрифтлэх гэх мэт маш олон төрлөөр дрифтлэдэг.

Дахин хэлэхэд хамгийн чухал зүйл бол аюулгүй байдал бөгөөд зөв газраа дрифтлэх нь чухал. Анхлан оролдож байгаа үед бол машинаа хянаж мэдэрч сурахын тулд задгай хангалттай талбайд дрифлэх хэрэгтэй. 

Category: Зөвлөгөө | Views: 282 | Added by: uugi | Tags: хэрхэн дрифт хийх вэ, Машинаараа хэрхэн Дрифт хийх вэ | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Name *:
Email *:
Code *:
Хайх
 

Валютын ханш Хаан банк


Хуанли
«  January 2013  »
SuMoTuWeThFrSa
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив
Нэмэлт линкүүд
  • Үнэгүй вэб сайт хийх
  • Online Desktop
  • Үнэгүй онлайн тоглоомууд
  • Видео заавар
  • All HTML Tags
  • Browser Kits


  • Copyright MyCorp © 2016