"Айчи Авто Мобилс Монголиа" ХХК MainSign UpLogin Saturday
2024/05/04
9:42 AM
Welcome Guest | RSS
Автомашины захиалга, худалдаа. Та хүссэн авто машинаа хамгийн хямд үнээр захиалан авах боломжтой. Та бүхнийг урьж байна.

Ангилал
Манай машинууд [0]
Манай худалдаалж буй машинууд
Авто мэдээ [14]
Авто ертөнцийн эргэн тойронд
Авто мэдлэг [27]
Таны мэдлэг
Зөвлөгөө [36]
Танд хэрэгтэй зөвлөмж
Авто лавлах [6]
Автотой холбоотой лавлах
Авто машин үйлдвэрлэгчид [14]
Түүх
автомашины үнэ [1]
Захиалах боломжит үнэ
zahialgiin vne [0]
Яг одоо манай сайтад:

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Login form



 
Шинийн 17
Харагчин могой өдөр
  
Main » Entries archive
Хөдөлгүүрийн тосолгооны систем
Хөдөлгүүрийн эд ангиудын хоорондох үрэлтийг багасгах зорилгоор тосолгооны систем нь хөдлөх хэсгүүдийн тосолгоог хийдэг. Тосолгоонй систем нь тосны сав, тосны насос, тосны шүүр ба тосолгооны сувгуудаас бүтнэ. Тосыг хөдөлгүүрийн доод хэсэг дэхь тосны саванд нөөцөлж насосоор тосолгооны суваг руу тодорхой хэмжээний даралтаар шахдаг. Тосолгооны суваг руу шахагдаж буй тосон дахь бусад жижиг биет болон тунадаст бохирдлыг тосны шүүрээр шүүдэг. Тосолгооны систем нь хөдөлгүүрийн эд ангиудыг тосолсны дараа тосны хөргөх хэсэг рүү орж хөрөөд дахин тосны сав руу орох гэсэн эргэлдэх давтамжаар хөдөлгүүрийг тосолдог. 


Тосны (маслын) насос

Тосны насос нь тахир голд шууд нэмэлтээр хөтлөгдөн эргэлт авч хөдөлгүүрийн тосолгооны сувгууд руу тосыг даралттай шахдаг төхөөрөмж юм. Тосны насосын ажиллагаа нь араан роторт гэсэн хоёр хэлбэртэй байдаг. 


Маслын хөргөгч 
Хөдөлгүүрийг тосолж буй тосыг дахин ашиглахын өмнө түүний температурыг багасгаж хөргөдөг. 
Тосны хөргөгч нь радиаторын урд байрлах жижиг загвар байх ба хөргөлтийн шингэн (тосол) дамжих хоолойнуудаар гүйж тосыг хөргөдөг байна. 

Зарим автомашины тосны хөргөгч нь урд нүүрний хэсэгт байрлаж 
агаарын урсгалаар хөргөх зохион байгуулалттай байдаг. 

Маслын шүүр
Хөдөлгүүрийн хөдөлгөөнт хэсгүүдийн үрэлтээс үүсэн бий болсон металл ялтас, тунадас зэрэг тосон дахь элдэв бохирдлыг хөдөлгүүрийг тослох давтамжтайгаар эргэх тосноос цаасан шүүлтүүр бүхий шүүрийг ашиглан шүүж авдаг. 

Тосны зууралдамхай чанар 
Тосны зууралдамхай чанарыг тусгай тусгай температурт тосны урсгалын хувийг заадаг олон зэргүүд байдаг. Зууралдамхай чанар багатай шингэн тос нь хүйтэн, сэрүүн нөхцөлд зориулагдсан, өтгөн тос нь зууралдамхай чанар өндөр учир дулаан нөхцөлд тохиромжтой. 
Сентитик тос
Сентитик тос нь хөдөлгүүрийн элэгдлийн эсрэг үйлчилгээтэй химийн бодисоор баяжуулсан өндөр темпе, атурт тослох чанараа алддаггүй, бага температурт хөдөлгүүрийн тосолгоог сайн хийдэг зэрэг олон давуу талтай байдаг. Энэ тос нь ердийн тосыг бодвол харьцангуй үнэтэй байдаг ч 15-20  мянган км тутамд сольдог тул байгаль орчинд ч харьцангуй ээлтэй бүтээгдхүүн юм.

Ашиглалтын зөвлөгөө: 
Хөдөлгүүрийн тос болон маслын шүүрийг солилгүй удаасны улмаас тос дамжуулах сувгууд битүүрч, маслын насос элэгдэж  муудснаар тосны даралт унах цаашлаад тосолгоо дутсан хөдөлгүүр маань маш их хэмжээний элэгдэлд ордог тул жоооч та цаг тухайд нь хөдөлгүүрийн тосоо сольж байхыг зөвлөж байна. 


Category: Зөвлөгөө | Views: 3039 | Added by: uugi | Date: 2012/12/29 | Comments (0)

Автомашины хянаж, мэдээлэх хэрэгслүүд
Асаалтын түлхүүрийг залгасны дараа хянах, мэдээлэх хэрэгслүүд болон түүний датчикууд тэжээлээр хангагдаж ажиллаж эхэлнэ. Эдгээр нь аккумуляторын батерейн цэнэг, түлшний хэмжээ, хөдөлгүүрийн тосны даралт, хөргөх шингэний температур, автомашины хурд, гүйлт зэргийг дэмжиж жолоочид мэдээлж байдаг. Дээрх мэдээллийг жолоочид дамжуулахдаа гэрэл, аналог болон тоон заалт бүхий мэдээлэгчүүдийг ашигладаг. 
1. Гүйдэл хэмжүүр 

 
Генератороос гарч батерейд дамжих гүйдлийн урсгал нь гүйдэл хэмжүүрийн хэлхээгээр дамжих явцдаа ороомогт цахилгаан соронзон оронг үүсгэдэг. Уг соронзон орон нь тогтмол соронзонд үйлчилснээр түүнтэй бэхлэ ягдсэн зүүг баруун тийш хөдөлгөдөг. Харин батерейнээс гарах урсгал нь зүүг зүүн тийш эргүүлнэ. 
2. Тосны даралт хэмжүүр
 
 
 Даралтны датчикийг хөдөлгүүрийн блогт боож өгдөг. Датчикийн дотор хэсэгт дамжих тос нь пүрш бүхий өрцийг шахаж өгснөөр резисторын гулсагчийг шилжүүлдэг. Уг резисторын эсэргүүцлээс хамаарч мэдээлэгч доторх хос ороомгийн гүйдлийн тэнцвэр өөрчлөгддөг. Энэ үед үүсэх соронзон туйлшрал нь зүүг шилжүүлэх хүчийг бий болгоно. 
3. Температур хэмжүүр

 Хөдөлгүүрийн температурыг термистор гэж нэрлэгддэг хагас дамжуулагчийн тусламжтайгаар хэмждэг. Хөргөх шингэний температур ихсэх үед термисторын цахилгаан эсэргүүцэл багасаж харин мэдээлэгч доторх ороомгоор гүйх гүйдэл ихэсдэг. Их гүйдлийн нөлөөгөөр ороомог хална. Улмаар биметалл татуурга нь тахийж зүүг хөдөлгөснөөр температур ихсэхийг жолоочид мэдээлдэг. 
4. Хурд хэмжүүр 

 
 Хурд хэмжүүрийн уян холбоос нь хурдны хайрцгийн 2р голтой холбогддог. Автомашины хурд ихсэх үед уян холбоосны үзүүрт байх тогтмол соронзонгийн эргэх хурд нэмэгддэг. Энэ үед тогтмол соронзонгоос түүний гадна байрлах металл аягыг түлхэх хүч ихсэнэ. Харин дээрх хүч нь аягатай нэг гол дээр бэхлэгдэх тавган пүршний эсэргүүцлийг  давж эргүүлснээр зүү дагаж шилждэг. 
5. Гүйлт хэмжүүр 

 
Хурд хэмжүүрийн гол дээрх шураг нь одометрийн гүйлт хэмжүүрийн араануудыг эргүүлдэг. Гүйлтийг хурд хэмжүүрийн уян холбоосны эргэлтийн тооноос хамаарч хэмждэг. Өөрөөр хэлбэл автомашин 1 км газар явахад гүйлт хэмжүүрийн эхний хүрд нэг бүтэн эргэдэг. Эхний хүрд бүтэн эргэхэд хоёр дахь хүрд нэг тоогоор эргэдэг. Цаашид дээрх зарчмаар хүрднүүд эргэж гүйлтийн хэмжээг тооцоолдог. 
Category: Авто мэдлэг | Views: 2066 | Added by: uugi | Date: 2012/12/29 | Comments (0)

Цахилгаан хөдөлгүүрт автомашин
Сүүлийн үеийн автомашинууд байгальд ээлтэй, шатахуун бага зарцуулах зэрэг шаардлагуудад нийцүүлэн үйлдвэрлэгдсэн байдаг. Үүний нэг жишээ нь Toyota prius автомашин юм. 
 






 
Category: Авто мэдлэг | Views: 1670 | Added by: uugi | Date: 2012/12/28 | Comments (0)

Тоёота Моторс корпораци 

Сакичи Тоёода
Ноён Сакичи Тоёода 1897 онд 30 насандаа өөрийн анхны компаниа " Toyota automatic loom works" нэртэйгээр нэхмэлийн суурь машин үйлдвэрлэхээр байгуулсан. Тэрээр маш чадварлаг зохион бүтээгч байсан тул японы эзэн хааны армийн цэргийн хэрэгцээг хангах үүднээс түүнийг дэмжиж ажилладаг байжээ.  Английн нэхмэлийн машины загваруудад үндэслэн илүү өндөр бүтээмжтэй, хямд өртөгтэй нэхмэлийн машиныг бий болгохыг зорьж ажилласан тэрээр японд анхны Тоёода автомат ажиллагаатай нэхмэлийн суурь машиныг бүтээж чадсан. Түүний автомат нэхмэлийн машины үйлдвэрлэл дэлхийн бусад улс орнуудаар түгэн тархсан байдаг. 
  
 Анхны автомат ажиллагаатай нэхмэлийн суурь машин 1925 он

Toyoda нэхмэлийн машины үйлдвэр 
Кийчиро Тоёода
Кийчиро эцгийнхээ автомат нэхмэлийн машины үйлдвэрлэлд  инженерээр хэдэн жил ажиллажээ. Тэрээр 1929 онд автомашины үйлдвэрлэлийн талаар судалдж анхны бүрэн япон автомашин хийхээр шийдэж эцгийгээ ятгаж Тоёода автомат нэхмэлийн суурь машины лицензийг Pratt Bross д худалдасан хөрөнгөөр автомашин угсрах шугамыг 1933 онд байгуулж чаджээ. Тэр зах зээлд шинэ бүтээгдхүүн гаргахад туршлагатай байх ёстойг мэддэг инженер хүн байлаа. Маш шаргуу ажилласны дүнд 1934 онд анхны бүтээгдхүүн болох А төрлийн хөдөлгүүрээ бүтээж, 1935 онд А1 загварын суудлын автомашин бүтээжээ. Кийчиро японы анхны дотоодын үйлдвэрлэгч болж чадсан байна. 
1936 онд анхны Тоёодагийн логог зохиож албан ёсны нэрийг авсан. 
Toyoda AA загварын суудлын автомашины үйлдвэрлэлийн шугам 1936 он

Женерал моторс компанийн үйлдвэрлэл нэг сард 1300 автомашин үйлдвэрлэх хүчин чадалтай байсан тэр үед Кийчиро нэг сард 2000 автомашин үйлдвэрлэх хүчин чадалтай үйлдвэрлэл барихаар шийдсэн. Түүний шинэ үйлдвэр усан замаар бүтээгдхүүнээ тээвэрлэх шаардлагатай байсан тул далайд ойрхон байгуулах хэрэгтэй болсон. Ингээд тэр Нагоягийн зүүн хэсэгт газар худалдан авчээ. 
Тоёота моторс компани 1937 онд албан ёсоор нийт 12 сая иений хөрөнгө оруулалтаар хэдэн мянган хүнийг ажлын байраар хангах "Тоёота Сити"н цогцолбор хотхон болох үйлдвэржилт, орон сууц, сургууль цэцэрлэг, эмнэлэг, цэнгэлдэх хүрээлэн зэрэг байгууламжуудыг барих бүтээн байгуулалтын эхлэлийг ажлыг тавьжээ. 
Харамсалтай нь тэр цагт Манжуур дахь үйл явпал нь хятадтай хийх дайн болон хувирсан. Тоётоа моторс компани нь японы эзэн хааны армид зориулсан ачааны автомашин үйлдвэрлэх болсон. 
1945 онд дайн дуусах үед Тоёотагийн үйлдвэрийн тоног төхөөрөмжүүд үлэмж их элэгдэж муудсан ба японы нийт төхөөрөмжүүд ч ихээхэн элэгдсэн байна. 
АНУын автомашин үйлдвэрлэгчид дунд хэмжээтэй буюу том овортой машинуудыг үйлдвэрлэхэд гол анхаарлаа төвлөрүүлж байсныг бодолцон үзэж зах зээлийн өрсөлдөөнөөс сэргийлэх замаар суудлын жижиг автомашиныг голчлон үйлдвэрлэх чиглэл баримталсан. 
1947 оны 9 сараас эхлэн Тоёотагийн жижиг загварын автомашинууд toyotapet  нэрээр худалдаанд гарч байжээ. Энэ загварын анхных нь  toyotapet SA, toyotapet SB, toyotapet Stout зэрэг хөнгөн ачааны тэргүүд, toyotapet Crown, toytapet Crown зэрэг суудлын автомашинуудыг үйлдвэрлэж байжээ. 

Лого: 
Анхандаа автомашинуудаа компанийн үндэслэгчийн гэр бүлийн нэр болох Тоёода нэрээр худалдаалж байжээ. 1936 оны 9 сард компани олон нийтийг хамарсан лого зохиох уралдааныг зарласан байна. Үүнд 27000 гаруй бүтээл ирсэнээс ялагчийн бүтээл нь тойрог дотор гурван япон катакана үсгээр Тоёода гэж бичсэн байв. Гэвч энэ гэр бүлийн хүргэн болох Рисабура Тоёода энэ нэрийг Тоётой болгох нь дуудах болон бичихэд амархан гэснийг зөвшөөрч 1937 оны 8 сард Тоёота болгон өөрчилсөн байна. Гурван элипсээр Т үсгийг дүрсэлсэн нь хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж, бидний үүрэг, хэрэглэгчдийг төлөөлж бүтээгдхүүний чанарын үнэлэмжийг бэлэгддэг байна. 

History

passion_img01

Category: Авто машин үйлдвэрлэгчид | Views: 1888 | Added by: uugi | Date: 2012/12/28 | Comments (0)

Дугуй яагаад хагарав? 

Тухайн автомашин өөрт нь тохирох хэмжээтэй дугуй, дугуйн даралтын хэмжээ зэргээс гадна дугуйн даац, хурдны хязгаар зэргийг тохируулж ашиглаагүй тохиолдолд дугуй маань амархан хагардаг гэдгийг анхаарч жолооч та дугуй худалдаж авахдаа түүний даац, хурдны хязгаар зэргийг үзэж байгаарай. 

Автомашины хойд болон урд дугуйнуудын дараот яг байх ёстой хэмжээндээ байх хэрэгтэй. 
1. Дугуйн хий сул байвал шатахуун зарцуулалт нэмэгдэж, дугуйн хээ гадна талаараа элэгддэг байна. 
2. Дугуйны хий чанга байхад дугуйн хээ голоороо элэгддэг байна. 
 Хий султай дугуйнд хадаас мэтийн зүйл ороход түүний хий хурдан гарч амархан шалчийдаг. 

Олтой, хаймаргүй, хийний даралт хэвийн дугуй нь хадаас зэрэг зүйл орсон ч хийгээ шууд алдалгүй тодорхой  хугацаанд барьж аажмаар хийгээ алддаг тул та дугуй засварын газар очих хангалттай хугацаатай байна. 

Category: Зөвлөгөө | Views: 1702 | Added by: uugi | Date: 2012/12/27 | Comments (0)

« 1 2 ... 15 16 17 18 19 20 »
Хайх
 

Валютын ханш Хаан банк


Хуанли
«  May 2024  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив
Нэмэлт линкүүд
  • Үнэгүй вэб сайт хийх
  • Online Desktop
  • Үнэгүй онлайн тоглоомууд
  • Видео заавар
  • All HTML Tags
  • Browser Kits


  • Copyright MyCorp © 2024