"Айчи Авто Мобилс Монголиа" ХХК MainSign UpLogin Tuesday
2024/03/19
1:02 PM
Welcome Guest | RSS
Автомашины захиалга, худалдаа. Та хүссэн авто машинаа хамгийн хямд үнээр захиалан авах боломжтой. Та бүхнийг урьж байна.

Ангилал
Манай машинууд [0]
Манай худалдаалж буй машинууд
Авто мэдээ [14]
Авто ертөнцийн эргэн тойронд
Авто мэдлэг [27]
Таны мэдлэг
Зөвлөгөө [36]
Танд хэрэгтэй зөвлөмж
Авто лавлах [6]
Автотой холбоотой лавлах
Авто машин үйлдвэрлэгчид [14]
Түүх
автомашины үнэ [1]
Захиалах боломжит үнэ
zahialgiin vne [0]
Яг одоо манай сайтад:

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Login form



 
Шинийн 17
Харагчин могой өдөр
  
Main » 2013 » January » 24
Машин хөлөглөдөг хүмүүсийн гаргадаг нийтлэг алдаанууд 
1. Машиныхаа гар тоормосыг таталгүй үлдээх 
Налуу газарт тэгш байсан ч гэсэн машин тавихдаа гар тоормосоо татаагүй тохиолдолд бүх ачаалал транмиссэд ирдэг. Машины тогтвортой байдлыг хангах үүрэгтэй транмиссэд ачаалал өгснөөр автомат кропыг гэмтэхэд хүргэдэг. Хөдлөхөөсөө өмнө гар тоормосоо буулгахаа мартав аа.
2. Тоормос гишгээтэйгээр уруудах 
Уруу газар руу уруудахдаа удаан тормос гишгэж явах нь дугуйн барабаны үзүүрийн шариг элэгдэхэд хүргэдэг. Тиймээс колодокыг халаахаас хамгаалан тормосоо гишгэж аваад явах хэрэгтэй. 
 

3. Моторын тосоо солихгүй байх 
Моторын тосыг 5000 км тутамд солих шаардлагатай. Тосыг солихдоо тосны шүүрийг давхар солих хэрэгтэй. 
4. Хөдөлгүүрийг асаалттай байхад угаах 
Хөдөлгүүрийг асаалттай байхад их хэмжээний хөөстэй усаар угаах нь таны машинд их хор учруулж болох юм. Ер нь халуун ажиллаж байгаа хөдөлгүүрийг угаахад хүйтэн байхад угаахаас илүү хялбар байдаг боловч орчин үеийн хөдөлгүүр нь нарийн бүтэцтэй учир халуун хөөстэй ус гэмтээх тохиолдол их байдаг. 
5. Буруу асаах
Та машиндаа суугаад хамгийн түрүүнд цахилгаан хэрэгслүүд, суудлын халаагуур, хөгжим зэрэгээ залгадаг. Энэ үйлдлээрээ та хөдөлгүүрээ элээж байна. Мөн жолооч нарын дундах нийтлэг буруу ойлголт бол өвлийн хүйтэнд хөдөлгүүрийг халаах нь хэвийн ажиллагаанд сайнаар нөлөөлдөг гэсэн ойлголт юм. Хүйтэн хөдөлгүүрийг асаахад тос царцанги байдаг тул бүх эд ангиудыг тослож чаддаггүй. Тиймээс ойр ойрхон асаах нь хөдөлгүүрийн эд ангиудыг хурдан элэгдүүлдэг. 
6. Машины сул дууг анхаарахгүй байх
Таны машинд шинээр нэмэгдсэн танихгүй элдэв хачин дуунууд бүхэн ямарваа нэгэн гэмтэл гарах гэж байгааг илэрхийлдэг. Жишээ нь тормос гишгэхэд жингэнэсэн дуу гарвал наклад солих болсныг, төмрийн дэржигнэсэн дуу гарвал тормосны колодок солих болсныг анхааруулж байгаа юм. 
7. Хоосон бензин банктай явах 
Ямарч нөхцөлд бензин банкийг тэг болтол нь явж болохгүй банкин дахь үлдэгдэл инжекторт орж бөглөх аюултай. Орчин үеийн ихэнх машины бензины гэрэл ассанаас хойш ойролцоогоор 100 км явахаар тооцоолсон байдаг. 
эх сурвалж: http://www.tsahim.net
Category: Зөвлөгөө | Views: 1027 | Added by: uugi | Date: 2013/01/24 | Comments (0)

Шинэ жолоочид өгөх зөвлөгөө

Муу явдаг машин гэж байдаггvй харин муу жолооддог жолооч гэж байдаг. Шєнє машин барих тэр дундаа маш хэцvv ба шєнє харанхуй болсон vед аваар осол гарах нь хvртэл их байдаг.

Энэ нь гэрэл муутай ба єнгє ялгах чадвар мууддаг зэргээс болдог байна. Тэгвэл одоо єгєх зєвлєгєє танд хэрхэн шєнє, харанхуй болсон байхад машин барих талаар хэрэгтэй зєвлєгєєг єгєх болно.
1. Та орой бvрэнхий болохоос ємнє машиныхаа гэрлийг асаах хэрэгтэй ба єглєє гэгээ цайхаас ємнє машин харагддаг болох хvртэл гэрлээ асаах хэрэгтэй байдаг. 
2. Шєнє юм сайн харахын тулд урд талыхаа цонхыг сайтар арчих хэрэгтэй. 
3. Мэдээж согтууруулах ундаа хэрэглэсэн vед машин унаж болохгvй. Хичнээн ганц пово уугаад танд нєлєєлєхгvй байгаа ч энэ нь таны нойрыг маш их хvргэдэг. Нойр хvрнэ гэдэг осол гарах том шалтгаан болдог. 
4. Амралтын єдрvvд болон баасан гаригын орой машин барихдаа илvv болгоомжтой байх хэрэгтэй байдаг. Яагаад гэвэл ихэнх согтуугаас болосн осол аваарууд энэ єдрvvдэд гарсан байдаг. 
5. Орой машин барихдаа та урдах машинаасаа зайгаа сайн барьж аль болох хол явах хэрэгтэй. Шєнє ємнєх машин болон таны машин 2ын хоорондын зайг хэмжихэд маш хэцvv байдаг. 
6. Монголчууд ихэнхдээ ойрын гэрэл болон холын гэрлээ тохируулах дvрмийг сайн мэддэггvй ба хэрэгжvvлдэггvй учир урдаас ирж буй машинд хvндрэл учруулсанаар осол их гардаг. Тиймээс та энэ байдлаас єєрийгєє аврахын тулд та замын баруун захад нvдээ тєвлєрvvлж явах хэрэгтэй . Мєн урд тань ямар ч машин байхгvй тохиолдолд та холын гэрлээ тавьж явааарай. Энэ нь танд зам болон орчныг харах сайн нєхцєл бvрдvvлж єгєх болно.
7. Хєдєє газар харанхуйд явж байхад даваа давах vед их аюултай байдаг. Яагаад гэвэл гэнэт машин давааны цаанаас гарч ирдэг учир та давааруу дєхєж явахдаа машины гэрэл цаанаас тусаж байгаа эсэхэд сайн анхаарал хандуулах хэрэгтэй. 
8. Хэрвээ нvд тань ядарч чилсэн байх юм бол шууд зогсоод нvдээ хэсэг минут амраах хэрэгтэй. 
9. Хэрвээ шєнє таны машин эвдрэх юм бол аль болох хурданаар замаас гарч, замыг чєлєєлж єгєх хэрэгтэй. Мєн хамгийн гол нь аваарын гэрлээ асаахаа мартваа. 
10. Мєн та хэрвээ хараа муутай бол машин барина гэдэг маш хэцvv . Тиймээс та хэрвээ анх 
машин барьж байгаа бол эхлээд хараагаа шалгуулах хэрэгтэй. Эс тэгвээс та осолд орж мэднэ. 
11. Мєн шєнє орой болсон vед машин цєєхєн болоход хvмvvс дураараа хамаагvй хурдан давхих нь бий. Vvнээс татгалзаарай. Хэн нэгэн тантай адил хvн бас хурдтай давхиж байж болох юм. 
12. Мєн та шєнє орой явахаар шийдсэн бол хэн нэгнээр гэрлvvдээ шалгуулчих хэрэгтэй. Зєв, ямар ч асуудалгvй ажиллаж байгаа эсэхийг нь шалгах хэрэгтэй. 
13. Шєнє машин барихдаа ямар нэг нарны шил зvvж болохгvй. 
14. Ямар ч тохиолдолд аюулгvй машин барих арга бол бага хурдтай машин барих юм. Таныг хурдтай явж байхад хэн нэгэн эсвэл машин гарч ирэх аваас та амжиж зогсож чадахгvй юм.
15. Та хэдий анхааралтай, зєв жолоодож байвч аюулгvй байна гэсэн vг биш. Яагаад гэвэл хэн нэгэн хариуцлагагvй хvн бас машин барьж байж болно. Иймээс ямар ч тохиолдолд анхаарал сэрэмжтэй байх хэрэгтэй.
эх сурвалж: http://2007b-3.blogspot.com
Category: Зөвлөгөө | Views: 1065 | Added by: uugi | Date: 2013/01/24 | Comments (1)

Хөдөлгүүрийн хөргөлтийн систем
Автомашин явж байх үед хөдөлгүүрийн дотоод шаталтаас үүсэх дулаан 2000 градус буюу түүнээс дээш халах тохиолдол байдаг. Энэ халуун нь цлиндр, поршин, цилиндрийн толгой гэх мэт хөдөлгүүрийн эд ангиудад их хэмжээний элэгдэл үүсгэдэг. Үүнээс сэргийлж хөргөлтийн систем нь хөргөлтийн шингэнийг ашиглан хөдөлгүүрийг хөргөдөг. 
Автомашины хөргөлтийн системийн ажиллагаа нь радиатор, радиаторын таг, хөргөх сэнс, термостат, хөргөлтийн шингэний насос зэрэг төхөөрөмжүүдийн тусламжтайгаар явагддаг байна. Хөргөлтийн шингэн нь хөдөлгүүр доторх халууныг өөртөө шингээж радиаторт орж хөрөн, буцаж хөдөлгүүрт орох давтамжаар хөдөлгүүрийг хөргөдөг. 
шараар тэмдэглэсэн хэсэг нь 
хөргөлтийн шингэн дамжин 
урсах зам юм. 
Радиатор
Хөдөлгүүр доторх халсан хөргөлтийн шингэнийг хөргөх зорилгоор радиатор доторх гуурсуудаар дамжуулан өнгөрүүлэхдээ хөргөх сэнсний тусламжтайгаар бий болсон агаарын хүчтэй урсгалд оруулж шингэнийг хөргөдөг.  
Радиаторын ажиллагаа
Радиаторын таг 
Хөргөлтийн шингэн байнга халж, хөрч байдаг тул түүний эзлэхүүн байнга ихэсч багасч байдаг. Үүнийг радиаторын таг зохицуулж илүүдлийн бортого руу оруулж мөн гаргаж байдаг байна. Радиаторын таг нь хөргөлтийн шингэний буцах хугацааг удаашруулж түүний буцлах температурыг 110 градус болгож нэмэгдүүлж өгдөг. 
Хөргөлтийн шингэний температур нэмэгдэхийн хирээр шингэний эзлэхүүн нь нэмэгдэж радиатороос хальж тагны хавхлагыг түлхэн  онгойлгож хальсан шингэнийг илүүдлийн бортого руу юүлдэг. 
Хөргөлтийн шингэн хөрөхөөр түүний эзлэхүүн нь багасч радиатор дтор вакум орчин бий болсноор соролт үүсч бортогоноос радиатор руу юүлэгдэнэ. 
Термостат
Термостат нь хөргөлтийн шингэнийг харахад түүний хавхлаг нээгдэж, хөрөхөд хаагддаг дулааныг мэдэрдэг төхөөрөмж юм. 
Радиаторт орж хөрсөн шингэн хөдөлгүүрийг хөргөхөөр, хөдөлгүүрт байгаа халсан шингэн радиатор руу орж хөрөхөөр өөр хоорондоо солигдож шилжих үйлдлийг термостатын тусламжтайгаар гүйцэтгэдэг. 
Хөргөх шингэний насос 
Хөргөлтийн системд шингэний насос нь хөдөлгүүр доторх шингэний богино эргэлт болон радиатороос хөдөлгүүр рүү шингэнийг сэлгэж оруулах эргэлтийн давтамжийг үүсгэдэг. 
Хөргөлтийн сэнс 
Радиатор доторх хөргөлтийн шингэнийг сорж хөргөдөг, сорогдсон агаарыг хойшоо үлээж хөдөлгүүрийг давхар хөргөх ажиллагаатай. Энэ сэнс нь цахилгаан ба термомуфьт ажиллагаатай гэж 2 ангилдаг. 
Термомуфьт ажиллагаатай сэнс нь тахир голын эргэлтээс ремин дамжуургаар эргэлтээ авч термомуфьт шингэний халалтанд тэлэх шинж чанарыг ашиглан барьцалдаж эргэдэг зарчимтай. 
Цахилгаан сэнс 
Цахилгаан сэнс нь дулааны  мэдрэгчийн тусламжтайгаар цахилгаан хөдөлгүүрийн энергээр ажилладаг. 
Дулааны мэдрэгч нь халалтыг тодорхой хэмжээнд хүрэхэд цахилгаан хөдөлгүүрийг асааж сэнсийг ажиллуулдаг. 



Category: Авто мэдлэг | Views: 4364 | Added by: uugi | Date: 2013/01/24 | Comments (2)

Хөдөлгүүрийн дээд анги 

DOHS Хос нударган голтой хөдөлгүүр 

Хөдөлгүүрийн оруулах болон гаргах клапанг тус тусд нь хуваарилах нудраган голоор онгойлгодог механизм. 2  хуваарилах нудраган гол хэрэглэснээр нэг хуваарилах гол дээр ирэх клапангийн буцаах пүршний үйлчиллэлийг багасагасан.

Мөн хос хуваарилах голын нудрага  нь шууд клапангийн толгой дээр дарж нээдэг болсноор хөдөлгүүрийн эргэлт ба хүчин чадлыг нэмэгдүүлэх боломжтой болжээ.

 Гэвч клапангийн зайг өөрчлөх зорилгоор дохиурыг хэрэглэдэг байсан ч SOHC хөдөлгүүрийн дохиураас өөр бүтэцтэй далавч хэлбэртэй болсон байна. Зах зээлд байгаа хөдөлгүүрүүдийг авч үзвэл ихэнхдээ дохиур хэрэглэхгүйгээр шууд түлхэлттэй хэлбэр нь өргөн тархсан байна. Хөдөлгүүрийн дээд анги болох гавлын хэлбэр хэмжээ,шатах хөндийн зэрэг хэсгүүдийг хийхэд хялбар болсон боловч зөвхөн хуваарилах голыг сольсноор ихээхэн өөрчлөлт гарна гэдэг өрөөсгөл юм. 



SOHS Дан нударган голтой хөдөлгүүр 

Цилиндрийн гавлын дээр байрлах нэг хуваарилах голоор оруулах болон гаргах клапангуудыг нээж хаадаг механизм бөгөөд DOHC хөдөлгүүр гарахаас өмнө OHC гэдэг байгаад дараа нь ялгах үүднээс S үсэг нэмж SOHC гэж нэрлэх болсон байна. Мөн клапанг шууд дарж нээдэг хувилбар байдаг. Өмнөх үеийн OHV хөдөлгүүрийг бодвол хуваарилах нудраган гол нь гавлын дээр байрладаг болсон нь хажуу доод байрлалтай нудраган голоос дамжуулах цөн буюу хөдөлгөөн дамжуулах саваа хэлбэрийн ган шилбийг халсан байна. Орчин үед ихэвчлэн хэт бага ангиллын жижиг автомашины хөдөлгүүрт энэ механизмыг ашигладаг юм байна.



OHV engine animated diagramOHV  клапангийн дээд, хуваарилах нудраган голын хажуу доод байрлалтай хөдөлгүүр

SOHC ба DOHC механизмыг бодвол хуваарилах гол нь хөдөлгүүрийн хажуу доод бөөрөнд байрлаж тахир голоос араагаар эргэлт авч хөдөлгөөнийг цөн буюу  шилбээр дамжуулан дохиуруудыг хөдөлгөж дохиур нь клапанг дарж онгойлох зарчмаар ажилдаг. Мөн энэ зарчмын дутагдал болох дохиурыг түлхэх цөнг хэрэглэхгүй байх зорилгоор хуваарилах нудраган голыг дээшлүүлж яг цилиндрийн  дээр биш хажуу дээд талд  байрлалтаар хийж өгсөн байдаг. Ингэсэнээр DOHC хөдөлгүүрийн адил очлуурыг цилиндрийн эгц дээрээс нь хийх боломжтой болсон байдаг.  Тахир голоос гинжээр эргэлт авдаг.


Category: Авто мэдлэг | Views: 1712 | Added by: uugi | Date: 2013/01/24 | Comments (0)

Хайх
 

Валютын ханш Хаан банк


Хуанли
«  January 2013  »
SuMoTuWeThFrSa
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив
Нэмэлт линкүүд
  • Үнэгүй вэб сайт хийх
  • Online Desktop
  • Үнэгүй онлайн тоглоомууд
  • Видео заавар
  • All HTML Tags
  • Browser Kits


  • Copyright MyCorp © 2024